Ny sadel på Flora

Ni kanske har lagt märke till att jag har haft en ny sadel på Flora. Tidigare har jag haft den bruna prestigen på Flora men den sadeln är inte vår utan den har vi hela tiden lånat från Lill Crussan och Arvids ägare men är nu tillbaka lämnad. 


Jag har alltid gillat prestigen men den började glida fram på Flora så den låg inte så bra det sista. Då hade vi turen att Emma vår tränare hade en sadel till salu som vi har haft hemma på prov. En brun röösli som ligger perfekt på Flora. Skönt att Flora är enkel med sadel medan Gunsan är tvärt om. 

Själv älskar jag sadeln, den är bara 16 tum i sätet vilket passar mycket bättre eftersom jag inte har så stor rumpa. Sen att sadeln är snygg och helt rätt nyans mot träns o stövlar gör ju inte saken sämre. 


/Sofia 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0