Utsläpp och ridpass

Imorse var det tugnt att gå upp för jag som är en riktig kvällsmänniska bestämde mig för att städa sadelkammaren sent på kvällen ända till 01. Det blev ordning och reda i sadelkammaren men pigg var jag inte imorse. 😉

Jag och Andrea släppte ut alla hästar sen sadlade jag och gjorde iordning Esco en häst i stallet jag skulle rida.

Ridpasset gick jättebra men kallt var det för nu har det fryst på igen.


/Sofia 

Anonym
2017-11-30 @ 23:20:33

En sån vacker häst




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0