Min dag i stallet

Började dagen som vanligt med utsläpp. Vi har invigt de nya hagarna nu som ligger precis vid stallet vilket gör utsläppen väldigt mycket snabbare och smidigare. 


Direkt efter utsläppet longerade jag en häst i stallet. Sen red jag Mary i manegen och hon gick riktigt bra. Hon behöver acceptera att gå mellan hand och skänkel vilket hon gjorde väldigt bra idag.

Sen var det bara att hugga tag i mockning till alla boxarna, fyllde även på med spån och vatten. 

Theo och Bea höll mig sällskap i manegen.


/Sofia 

Anonym
2017-11-15 @ 13:32:35

Trevligt med lite sällskap 😍




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0