Gårdagens jobb

Denna veckan är Liza iväg på kurs i Borås. Hon är alltså borta mellan 8-19 varje dag så jag har hand om hästarna själv. Kursen hon går är faktiskt en nagelkurs för att kunna göra gelnaglar.


Så igår longerade jag Mary. Flora vilade efter tävlingen och Frikkie skrittade jag ut. 

Sen så skulle Liza träna med Gunsan för Emma så jag lastade och åkte själv med Gunsan så kom Liza direkt dit och red.

Lektionen gick jättebra, nästa mål är nu MSV:A nästa år så de tränar för fullt med bytena och början på piruetter. De satte faktiskt 6 byten i vart tredje helt klockrent. 


/Sofia 

Anonym
2017-11-15 @ 13:33:12

Duktiga 👌🏼😍




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0