Fullt upp

De senaste dagarna har bara gått i ett så har knappt hunnit blogga. I torsdags satt jag med nagelkunder fram till halv tio och fick motionera hästarna efter det. Liza jobbade natten och jag har tränat på att göra naglar så båda kan göra det.



Blev ett sent ridpass på Mary.


I fredags fyllde mamma år och vi är ju som vanligt alltid ute i god tid eller.... inte. Var först i väg och besiktigade Mary och sen fick vi åka på shoppingrunda.

Igår var det en lugnare förmiddag men sen var jag själv med hästarna för Liza skulle iväg.

Idag har jag varit iväg hela dagen och hjälp vår systers kille att flytta från sin lägenhet. 

Naglar gjorda av mig.


/Sofia 

Anonym
2017-11-27 @ 11:48:42

Jättefina 👌🏼😍




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0