Duktiga hästar

Idag har jag ridit både Flora och Gunsan. Liza har haft fullt upp med nagelkunder nämligen så jag sa det att jag kunde rida Gunsan så hon slapp stressa. 


Senaste passet på Flora gick skit rent ut sagt så drog mig verkligen inför dagens pass då jag trodde hon skulle vara lika jobbig. Fick mig en positiv överaskning för hon gick helt suveränt. Det kändes riktigt bra allting och vi fick även till några bra byten. Efter regn kommer solsken eller vad säger man. 😅

Gunsan joggade jag nästan bara då hon vilade igår. Blev en bra mjukstart på veckan för henne. Vi brukar jogga henne minst ett pass och då får hon gå lång och låg för stretchingens skull hela passet.


/Sofia 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0