Nära målet

Tränade för Emma idag med Gunsan och det gick så bra! Alltid lika kul och vi åker hem med så mycket mer i bagaget varje gång. Vårt mål har varit MSV:B så fort bytena sitter och vi börjar faktiskt bli ganska säkra i dom. Fick idag rida igenom hela MSV:B2 programmet med Emmas kritiska ögon på oss och det gick faktiskt riktigt bra med bara lite mindre slarvfel från min sida. Debuten går om 1 månad och det känns som att vi börjar bli väldigt redo. 


Så nyttigt att rida program då man ofta tappar sin ridning lite. Hos mig brukar det bli att jag lättar av för mycket i handen så jag inte rider upp gångartena lika mycket men idag tänkte jag verkligen på det, framsteg! 



Vår outfit idag. 

Schabrak och lindor från Eksadron. 

/Liza 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0