Debuterna gjorda

Vi är så nöjda över våra fantastiska hästar. Liza och Gunsan debuterade i MSVB:2 och hade tyvärr lite missar men annars var det en kanonritt som resulterade i 64 %. Jag och Flora gjorde em riktigt bra ritt. Jag var så nöjd och trodde verkligen att vi skulle få betalt därefter men ibland stämmer inte bedömningen in med känslan och tyvärr så var det en sådan gång. Resultatet slutade på 64 % och det ska jag absolut vara nöjd med MEN med handen på hjärtat så var det inte en snäll bedömning. Vi satte en riktigt bra ritt och framförallt vi satte enkla bytena. Tråkigt nog fick vi inte betalt utan fick många tråkiga 5:or som jag helt ärligt inte riktigt förstår mig på. Jaja jag var väldigt frustrerad igår men nu har jag släppt det och taggat om för dagens klass. 


Flora skötte sig galant iallafall bara tråkigt att vi inte fick bra procent då för jag tror inte vi gör en sån bra ritt igen på ett tag.

/Sofia 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0