Full aktivitet

Igår var det full rulle hela dagen. Jag och Liza började med utsläpp och sen red jag Esco igår igen och Liza red Spirit för första gången. Kul för mig att se honom från marken också får då är det så mycket lättare att veta hur han går när man själv sitter på.


Sen tog vi ett till par. Jag red Mary och Liza red Gunsan. Ett lätt joggingpass för Mary som snart åker till sin nya familj. 

Vi gjorde färdigt alla grejer och nu har vi fått in en ny inackoderingshäst i andra stallet som har helservice så vi kommer mocka och sånt till den varje dag.

Resten av dagen har vi haft nagelkunder och så fick vi åka in med Theo till veterinären.

Bild från torsdagens pass när jag red Spirit.


/Sofia 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0