Ridit Pompom

I fredags var vi ju och hälsade på Pompom så fick jag även rida honom. Nu har det ju gått så lång tid att det inte längre känns "hemma" på hans rygg men jag kände ändå igen känslan hur det var att rida honom. Han står ju i vår tränare Emmas stall så vi träffar ju honom ofta nuförtiden men nu red jag honom också. Jätteroligt var det och det är så kul att han hålls så fin av sin ryttare Clara. Pompom har verkligen hamnat hos rätt familj och jag ångrar inte en dag att vi sålde honom till Clara. 💖



/Sofia 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0