7 hästar senare

Puh vilken lång dag. Det har varit full rulle hela dagen. Jag började dagen med ett besök hos Stefan och även Andrea gjorde en behandling. 


Vi åkte hem direkt efter och tog lastbilsjobbet och efter det har det varit stallhäng. Vår underbara vän Izabella kom till räddning och hjälpte mig att rida idag. Vi har ridit Flora, Gunsan, Boss och Mary på åkern. Vi har en tjej i stallet som oturligt nog gick omkull med sin häst och skadade sig allvarligt så jag har även ridit honom i manegen samtidigt som Bella red Lill Crussan. Skönt med hjälp men framförallt roligt och lärorikt att se hästarna under en annan ryttare än oss. 


Största och minsta. Jag red även Andreas ena häst Torrijo en PRE importerad från Spanien. Det var tredje gången vi satt på honom och han var supersnäll.


Nu är vi iväg och tar lastbilsjobbet igen och inman det hann jag med att göra fakturor eftersom jag har min pappersarbete  dag på måndagar.

/Sofia 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0