Vilken utveckling ⭐️

Åh vad vi är stolta över Gunsans utvecklingen de senaste veckorna! Hon blir bara starkare och starkare så hon orkar gå i en bättre trav och galopp hela tiden. 


Det är mycket fokus på bytena just nu men för att få till bra byten som är bakifrån och fram så måste jag ha igång ett tryck i hennes galopp innan bytet. Jag börjar förstå mer och mer hur jag ska rida henne i bytena så idag fick vi till 2 bra byten i varje varv där vi sen gav oss med massa klapp och beröm. 
Testade även att försöka få igång traven ännu mera idag och jag säger bara wow vilka gångarter vi fick fram. 

Jag är så glad över att vi äger denna fina häst💗 


/Liza

Anonym
2017-04-24 @ 12:14:23

Gunsan är verkligen en fin häst med en fantastisk arbetsmoral 👌🏼😍

Anonym
2017-04-24 @ 23:54:59

Ni är så fina tillsammans!😍😍😍




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0