Spytt två gånger

Nu sitter vi äntligen i bilen på väg till tävlinge  men vi är lite sena efter en spy-incident. Jag har självklart fått en släng av magsjuka eller matförgiftning. Det kommer ju lagom och så inför tävlingen idag. 


Igårkväll spydde jag efter att ha varit på grillkväll. Sov hela natten men nu på morgonen mådde jag skit igen. Hann precis knoppa färdigt Gunsan sen var det tur att den skottkärra stod nära tillhands kan man säga... Flora är med till tävlingen men jag är osäker på om jag kan starta..  Man blir ju så himla svag i kroppen när man inte har något mat i sig. Vi får se om vi kanske ska göra ett ryttarbyte så får Liza starta Flora. 


/Sofia 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0