Fedagens arbete

Idag är det späckat schema för oss. Vi började dagen med utsläpp som vanligt sen red jag Prizze i manegen som gick superbra idag verkligen. Efter att vi ridit fick han sig en duscha och sen ställde vi på honom i transporten för att han skulle få lite transportträning. Stor guldstjärna till honom idag som stod som ett ljus. Han fick stå en stund för att sedan gå ut i hagen som vi även passade på att mocka och fylla vatten i. Vi gjorde även en häst i stallets grejer och alla våra höpåsar. Vi förstorade även Cheryls och Rosens hage så det fick större gräsyta. Fick även laddat batteriet till strömmen i hagarna och satte ut. Allt detta gjorde vi färdigt innan 12 = effektiva! 

Just nu har vi precis motionerat Stor Crussan som vi longerade med inspänning och satt även upp på lite försiktigt. Hon var väldigt duktig och skötte sig exemplariskt. Nu är det Lill Crussans tur och sedan ska vi rida ut på  Henke och Columbus. Cheryl ska longeras med inspänning och Rosen ska gå dressyr i manegen. 






/Sofia 
Erika Lundahl
2016-05-27 @ 18:57:35

Hennes färg på manen 👌

Erika Lundahl
2016-05-27 @ 18:57:37

Hennes färg på manen 👌

Linda
2016-05-27 @ 20:59:13
URL: http://www.nattstad.se/rosachica

Välkommen in till min blogg!
Det är så att jag ska skänka min blogglön till välgörenhet. Om du vill bidra så klicka gärna på någon av länkarna till produkter i mina inlägg. Sen får du gärna kommentera med förslag på vart pengarna ska skänkas!Ha en underbar helg och hoppas du vill vara med och bidra!​ www.nouw.com/rosachica​​​




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0