Ridning innan jobb

Igår longerade vi både Flora och Frikkie på kvällen efter att jag ridit Gunsan.


Idag var vi morgonpigga och gick upp och red innan jobbet. Eller ja morgonpigg var väl allt annat än vad jag var... efter 14 missade samtal och ett antal alarm så lyckades jag hasa mig upp ur sängen. Väl uppe så var jag pigg och valde att rida Flora och Liza tog Frikkie.

Gjorde bara ett lösgörande lättare pass eftersom Flora haft lite vintervila så hon får en mjukstart. 

Nu är det jobb 11.00-19.00 

/Sofia 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0