Distriktmästare 2017

Gunsan och Liza disriktmästare o jag och Flora blev tvåa.


Det gick väldigt bra idag trots en turbulent morgon när ena däcket på transporten lossnade när vi körde med hästarna i. Som tur var så hände det just idag när vi skulle tävla på grannklubben och det hände precis utanför vår vän Fridas gård. Vi fick tidigt på morgonen ringt och väckt henne och hennes kille som kom med domkraft  och hjälpte oss. Även pappa, mamma o Andrea var snabbt på plats och hjälpte till. Vi fick lastat ut Flora och Gunsan som snällt gick med på av och på lastning trots omständigheterna. Stort tack till Allebys funktionärer som var så snälla och löste så jag fick starta sist i klassen eftersom vi kom fram ganska mycket senare än planerat. 




I DM:et blev vi etta och tvåa men i klassen för dagen blev Liza etta och jag trea.



LA:3 vann jag och Flora.


/Sofia 

Fredrik
2017-09-25 @ 09:29:06
URL: http://sofierosen.blogspot.no

Grattis så mye til de flinke jentene




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0