Emma träning

Idag var det dags för träning igen med Gunsan. Vi fortsatte träna vidare på MSV:B5 och red även igenom hela programmet i slutet vilket ändå kändes bra, kul! Min läxa det senaste har varit att jag måste rida mer program då jag lätt slutar rida så fort jag jag inte har mina egna vägar. Idag red jag ganska bra genom hela programmet.


Traven är hon så redo i och i galoppen är vid snart där. Hon blir fortfarande lätt ängslig och jag måste då våga ta kontakten i munnen på henne och driva fram henne in i stödet så hon har ett jämnt stöd hela tiden.

/Liza

Anonym
2017-10-24 @ 10:50:06

Fina Gunsan 👌🏼😍




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0