Next stop - Borås

Alldeles strax ska jag hoppa in i bilen och åka till Sofija för att plocka upp henne så åker vi till Borås sen. Liza och Jenni som går nagelutbildningen där och de behöver modeller så jag och Sofija stället glatt upp.


I vanlig ordning började jag med utsläppet och sen red jag Mary. Hon var superfin även idag, känns som att hon tar flera kliv framåt i utbildningen nu. 

Sen mockade jag alla boxar tog även Andreas ena box för hon jobbar hela dagen. Mockade även grushagarna + Vanilla o Velvet som tack för att Lovisa ska hjälpa mig med Floras skoning idag.


/Sofia 

Anonym
2017-11-15 @ 13:31:53

Snäll du är 👌🏼😍




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0