Höstdag i paddocken

Bilder från ett ridpass i paddocken med Flora. Vissa bilder blev lite väl oranga men jag har inte redigerat dom och vi red mitt under solnedgång. Det är så härligt att kunna gå ut och rida i paddocken så fort det inte regnar.


Visst är bilderna helt fantastiska?! Det är Ponta som fick ställa upp och fota med Andreas kamera. När man varit tillsammans med en hästtjej i 4,5 år får man lära sig det mesta, fota är en utav många grejer som ingår i kursen "att vara tillsammans med en hästtjej". 😉

De här fyra första bilderna är mina favoriter och de har jag faktiskt orkat redigera i telefonen men resten av gänget får vara som dom är.



Kommer några fler bilder i ett eget inlägg senare.


/Sofia 

Anonym
2017-11-07 @ 22:48:46

Jättefina bilder 👌🏼👌🏼😍

Svar: Tack 😘😘
Kühner Dressage

Ebba Carlström
2017-11-07 @ 23:38:54
URL: http://carlstromequestrian.blogg.se/

ALLTSÅ GULDHÄST! Så superfina bilder och WOW vilket ekipage. Så svag för fuxar :D

Svar: Åh tack snälla!! 😍
Kühner Dressage




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0