Vår dag

Vi åkte iväg alla tre på TMA jobbet vid lunch, egentligen behöver man bara vara två men det går snabbare om man är tre. Vi hade nämligen en tid att passa då hovis kom till Gunsan.  Vi passade på att ta hennes promenad på 30 min på asfalt när hon var färdig skodd. Vi passade även på att ta med Otto som jag tömkörd ute. Väldigt nyttigt för den lilla killen som har noll tålamod.


Jag har även haft en lektion och Liza har ridit Camaro. Sen har jag ridit Arvid som travade helt löst idag. Han är så himla okomplicerad och tar det hela med ro.

Mary är longerad idag, Flora och Frikkie vilar.

En bild från helgen som Emma tog.


/Sofia 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0