Tävling dag 2

Idag är det tävling för Flora på samma plats och bana som igår. Jag har valt att debutera i LA:1 nu när hon redan varit inne på banan en gång och sett dressyrstaketen. Utbildningsmässigt så är hon redo för LA:1 det är bara det att hon behöver slappna av på banan och då har jag känt att det är bättre att stanna i de lägre programmen. Nu tänkte jag att det var perfekt tillfälle att debutera LA:1 när hon redan sett banan.


Jag ska dock erkänna att jag velat fram och tillbaka om jag skulle våga rida LA men jag vet ju själv att vi är ute och tränar på att tävla så resultatet får bli som det blir. 


En bild från igår.


/Sofia 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0