Sover ganska djupt

Ni kan ju förstå att jag är ganska trött av mig och sover väldigt djupt när min kära pojkvän försökte väcka mig 20 gånger.  Eftersom jag inte vaknar av alarm längre så har Ponta varit snäll och ringt och väckt mig varje morgon för att jag ska komma upp. Imorse var inte ett undantag men jag måste verkligen sovit djupt för jag vaknade inte. 


Jag hörde inte ett enda samtal så det slutade med att Liza kom inklampandes och väckte mig istället. Vad gör man för att bli morgonpigg?!! Jag känner mig som ett överkört lik varje morgon oavsett om jag går och lägger mig i tid eller inte varje morgon.


/Sofia 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0