Ny telefon

Nu har jag äntligen köpt en ny telefon efter att ha haft trasig kamera i över ett år. Ni kan ju förstå lyckan att äntligen kunna ta bilder själv och inte be om Lizas hela tiden. Min trasiga var en Samsung och den nya är det också fast en nyare modell och så är den rosa. Jag måste ha Samsung av den enkla anledningen att de håller mycket bättre än Iphone och mina telefoner har en tendens till att få stå ut med rätt mycket...

Min förra blev ju "bara" trampad av häst, fick bada i en toalett och sen fick den sig även en flygtur från biltaket i 70km/h. Det bästa av allt är att den fortfarande är fullt fungerade med endast spräckt skärm och kamera efter allt det.


Bild tagen av min andra Samsung innan kameran gick sönder. 


/Sofia 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0