Blev sent igår

Jag skulle egentligen bloggat om gårdagen igår men jag somnade med telefonen. För att sammanfatta dagen så hade vi väldigt mycket igår. Andrea kan ju inte ta lastbilsjobbet nu i och med blödningen så då måste både jag och Liza ta det en gång vid lunch och en gång på kvällen. I vanliga fall brukar bara en åka ihop med Andrea så har den andra mockat och gjort grejer undertiden men nu är ju både iväg två timmar/gång = tiden räcker inte riktigt till.


Som grädden på moset hade vi även Dockan utöver våra, 2 lektioner och jag skulle även fixa färdigt kűrmusik till Isabell som ska starta SM i helgen. 


Skulle behövt fler timmar på dygnet ibland. 😄 


/Sofia 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0