Liza och Gunsans start

Hmm ja vad ska man säga. Lizas mål var att sätta alla byten eftersom det är relativt nytt för både Gunsan och Liza. 


De gjorde en fin ritt men tyvärr så fick de galoppinslag i båda mellantraverna, ingen big deal. Liza trodde det berodde på att Gunsan var så med henne inne på banan så hon blev nästan lite för taggad. Onödiga missar men sen gjorde de en väldigt fin ritt i mina ögon. Galoppen var något snabbare men det hade vi diskuterat innan att de skulle ha för att kunna sätta bytena. De gjorde de också! Eller ja de satte 3/4 så det sista bytet blev framifrån och bak så alltså inte korrekt. 

Mina tankar om ritten var att de hade lite missar men annars en fin runda så jag gissade på procent runt 63-64 %. När resultat kom på 59 blev jag allt lite chockad. Läste igenom protokollet och det var nästan bättre för Liza att inte läsa det om hon ska ha någon bit av självförtroende kvar. Tror inte jag hittade någon positiv kommentar alls. Jaja bara att ta nya tag imorgon. Liza hade en väldigt bra känsla och kände att Gunsan verkligen var med henne inne på banan och det är ju det allra viktigaste. 💗

/Sofia 

Anonym
2017-07-21 @ 23:25:59

Liza ni är bäst även om en dålig domare inte tycker det. Ni sätter alltid grymma resultat och rockar på banan. Bäst är ni 😚❤
Kram anna m paris




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0