Våga rida

Älskar verkligen att rida Gunsan. Sån härlig energi hela tiden. Idag la jag fokus på att träna LA:3 programmet med Sofias kritiska ögon på oss. Det jag måste tänka på är att behålla trycket i Gunsan även fast jag ska koncentrera mig på allt annat. Det handlar om att jag blir för snäll och lättar i handen i de lägen när Gunsan blir lite "bitig" i bettet. Istället måste jag våga rida igenom det och lossa det där och då än att lätta av i handen, då tappar vi ju allt tryck. Men vem sa att dressyr är enkelt😉 


Men wow vilken känsla jag får så fort jag rider ihop henne ordentligt. 



/Liza

Anonym
2017-02-28 @ 11:17:41

Så fin 👌🏼😍

Felicia
2017-02-28 @ 20:41:31
URL: http://feliciaohlausson.se

Mysigt mer ridning! Dock är jag hästrädd, önska jag inte vore det, för ser så himla mysigt ut!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0