Floras vintervila

Nu har jag äntligen börjat skritta Flora igen efter 5 dagars vila helt från arbete. Tanken är att jag ska skritta henne uppsuttet ca en vecka så är hennes vintervila färdig sen. Jag väljer att skritta henne just för att om hon vilar helt så blir hon så pigg att risken för skador i hagen blir väldigt stor när hon springer och bockar osv. 


Jag försöker skritta henne ute om inte vädret sätter stopp. Idag blir det nog svårt att skritta ute då hon inte har några snösulor.

/Sofia 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0