Gunsan träning

Det är alltid så kul och givande att träna för Emma! Helst hade jag velat träna flera gånger i veckan. 


Fokuset låg mycket på bytena då det är dom vi måste utveckla om vi ska ta oss vidare i programmen i framtiden. Emma har inte sett oss på några veckor så vi fick beröm över våra byten som blivit riktigt säkra så i söndags tog vi steget vidare och började träna på serier. Jag fick ett jättebra upplägg där jag ska gå stegvis framåt varje gång jag tränar på dom så jag alltid kan backa tillbaka ett steg om vi börjar trassla till det. På så sett har jag en väldigt bra trygghet när jag tränar serier. Vi fick testa göra 3 byten i vart fjärde och det gick ju kanon, så kul! 
Fina älskade häst som passar mig som handen i handsken! 
Efteråt fick jag hjälp av Emma att börja  trampa henne från marken. 

/Liza




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0