Gårdagens ridpass på Gunsan

Igår började jag rida Gunsan på åkern efter att jag hade ridit Flora där. Jag fick dock avsluta ridpasset för rätt som det var öppnade sig himmelen och regnet öste ner så fick galoppera in på gårdsplan till manegen.


Liza var med och höll lite lektion fast pappa fick sitta bredvid och vara tolk. Nej men han fick förmedla det Liza sa till mig för att Liza inte kan prata så högt. Fick en riktigt bra känsla på Gunsan och vi fick även tränat på bytena. 


Gårdagens outfit.


/Sofia 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0