Fullspäckad dag

Det blev rätt mycket för mig att göra idag i och med att Liza är sjuk och i princip varit sängliggandes hela dagen. Vi fick avboka middagen för det fanns inte en chans att jag skulle hinna nu när det blir dubbelt upp. Jag har dock fått hjälp av min kära pojkvän som hjälpt mig med att hämta och lämna hästar i hagarna för att underlätta mitt arbete. Sen fick han faktiskt testa att longera Gunsan och det gick galant. 


Alla hästarna är motionerade iallfall förutom Frikkie som vilar. Arvid och Lill Crussan fick löshoppas för omväxlingens skull.


Precis när vi var klara med allt och hade satt oss ner för att äta så ringde en från sommarhagen då hade en häst försökt gå igenom tråden och knäckt flera stolpar så det var bara att åka ut och laga.

/Sofia 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0