Vinst igen

Wihoo Liza och Gunsan vann sin andra klass också MSVC:2 på 70% trots en 5,5 i en kofficient. 


För min del var det ju härligt att jag och Flora vann en tvätthink med biltvättgrejer. Passar ju oss som ska åka till bil Elmia imorgon och ska tvätta bilen. Det värsta var att ja vann en spyhink till mig själv för på hemvägen mådde jag så illa igen och kunde inte hålla mig. 

Nu har jag sovit 2,5 h när vi kommit hem och känner mig hittills bättre, skönt. Tror "bara"att det varit en kraftig släng av matförgiftning. 

Duktiga!

Vi hade grym hjälp från Alma idag som verkligen behövdes när det var tre starter med två hästar och jag inte var på topp. 



Den berömda tvätthinken numera även spyhink. 😉

ATM: tvättning av bilen inför morgondagen. 


/Sofia 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0