Träning med Gunsan

I tisdags så var vi som sagt på träning för Emma igen. Denna gången fick Emma hoppa upp på Gunsan för att känna på lite byten så hon kan hjälpa mig och Gunsan i dom då vi båda är nya på det. 


Jag fick super bra hjälp och hela grunden handlar om galoppen jag har innan. Har jag henne inte i ramen fram till handen så kommer hon aldrig byta bakifrån och fram. Fick till ett i varje varv som var bakifrån, kul. 
Efter kikade vi lite på traven där vi fick massa beröm att det blivit stor skillnad sen första träningen. Gunsan orkar bära sig en bättre trav nu. 

Nästa träning är på måndag och jag längtar redan! 

/Liza




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0