Söndag vilken härlig dag

Idag har jag hittills haft en perfekt söndag. Började dagen med mys frukost och sen kaffe i solen med underbara vänner som sovit över. Vi var i Trollhättan på biträff igår och sen åkte alla med hem till oss. Det blev stor frukost med andra ord. Vi göttade oss i solen ett tag innan jag hoppade i stallkäderna och började med stallgöran.


Jag har mockat och fyllt vatten till alla sen skrittade jag ut på Mary ihop med Elina och Sture. Det är så skönt med Mary för även om hon är en vaken häst så går hon alltid fram över allt utan att stanna. Jätte mysig runda med en halvtimma skritt.

Nu är det Floras tur och hon ska ridas i manegen. Tänkte ha framme två galoppbommar varvat med dressyrarbetet. 

Sist men inte minst ska jag rida Lill Crussan så henne ska jag ta efter Flora. 


/Sofia 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0