Puh vilken dag

Idag har jag verkligen gjort mycket med tanke på att jag var helt själv. Jag känner mig helt färdig om jag ska vara helt ärlig hehe.😅


Mitt dag har sett ut så här:

-Utsläpp av alla 18 hästar eller nej det var "bara" 15 för en skulle vara kvar inne och jag lämnade Gunsan och Frikkie så jag kunde ta de direkt efter utsläppet.

-Rastning av Bea, Theo och Qila. Ponta var snäll och tog med Zeb till jobbet annars hade jag haft fyra hundar. (Qila och Zeb är Andreas hundar).

-Longerade Frikkie och skrittade av ute med en promenad.

-Longerade även Gunsan och skrittade av ute. Detta var order av Liza att jag var tvungen att göra. 😉

-Red Flora i paddocken. Skrittade fram ute och så red jag ihop med Lovisa. Red färdigt så hjälpte jag Lovisa att filma och klocka hennes kűr. 

-Mockade sju boxar och fyllde vatten i åtta. Anna var supergullig och mockade en av boxarna åt mig. 

-Packade hälften av alla påsarna sen var bensinen slut.

-Var så seg och behövde promenera hundarna så jag gjorde en fuskis och tog cykeln och cyklade med alla tre samtidigt. Smidigt och bra plus att jag slapp gå ek meter till. 😂

- Mat och powernap. Gjorde även lite änglar.

-Ut och ta insläppet fast Ponta hjälpte mig. 

-Borstade av Mary och Otto som varit nakna ute och rullat sig.

-Sist men inte minst red jag ut på Lill Crussan med sällskap av Elina och Sture.

Juste jag har även suttit med Lovisas kűrmusik och hjälpt henne med den så nu är den helt färdig. 

Lång men rolig dag. 


/Sofia 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0