Tävling på lördag

Vi har anmält oss till Torslanda ridklubbs klubbmästerskap i dressyr. Jag ska starta Rosen i LA:1 och Liza ska starta Gunsan och Cheryl i LB:1. Liza vill testa att starta Cheryl så jag får vara snäll och dela med mig, nej men det är ju bara jag som startat henne men nu ska Liza testa då hon ridit henne lite mer det sista.

Förra årets klubbmästerskap vann jag med Pompom, blev tvåa mer Andreas Grace och Liza blev trea med Columbus. Liza vann även på stor häst med Calle.

Iår har de ändrat så man får bara vara med med en häst i KM:et, ja ni förstår ju varför. 😅

/Sofia




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0