Spa helg

Idag har vi hunnit med mycket redan. Jag gick direkt ut från sängen och harvade manegen då det var bokningar i manegen senare. Sofia passade på att mocka, rulla in två balar, fylla transporten med skräp och fylla vatten undertiden. Direkt efter harvningen så hann jag även longera Calle innan bokningarna sen var det in och äta frukost som gällde. 

Efter frukost gjorde Sofia alla höpåsar medan jag och Ponta lagade en stolpe i hagarna som en av hästarna gnagt upp(!!). Sen in och packa för en spa helg på Stenungsbaden. Ska bli såå skönt att bara kunna slappna av och inte ha några måsten. Både jag och Sofia kan ha lite problem med att bara slappna av hemma då vi bara ser massa måsten eller saker som man kan fixa hela tiden och blir stressade istället. Men här finns det ju faktiskt inga som helst måsten så nu ska vi bara njuta 😃  


/Liza 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kuhnerdressage.blogg.se

Liza och Sofia heter vi och här får ni följa vår vardag som egenföretagare med hästarna och som lastbilschafförer. Vi driver en hästgård i Göteborg med försäljning och utbildningsstall i mindre skala.

RSS 2.0